CBD pentru tulburări de somn

CBD pentru tulburări de somn
Mulți oameni consideră CBD-ul un instrument valoros în tratarea tulburărilor de somn, cum ar fi insomnia. Tulburările de somn provoacă modificări ale modurilor de somn sau ale obiceiurilor care afectează negativ sănătatea. Sunt surprinzător de comune, afectând 50 până la 70 de milioane de adulți din Statele Unite. Din păcate, majoritatea medicilor prescriu medicamente pentru a combate tulburările de somn, mai degrabă decât să încerce să gestioneze problema în mod natural.
Odată cu utilizarea pe termen lung a medicamentelor precum somnifere și medicamente pentru alergii sau răceli, se dezvoltă obiceiuri nesănătoase și sunt provocate efecte secundare adverse. Corpul dezvoltă o dependență psihologică la medicamente sedative. Drept urmare, s-ar putea să vă simțiți adesea tremurând dimineața, chiar și după opt ore de somn.
Vestea bună este că medicamentele naturale, cum ar fi CBD-ul, a ajutat mii de utilizatori să scape de produsele farmaceutice de dormit. Pe lângă schimbările în stilul de viață care vă ajută să dormiți mai bine noaptea, luarea uleiului CBD înainte de culcare vă va ajuta în mod natural să obțineți un somn liniștit noaptea.
Imaginați-vă că vă treziți dimineața complet odihnit și plin de energie, fără nicio leșin sau lipsă de concentrare. Pentru a înțelege modul în care CBD-ul ajută la modularea somnului, ne-am referit la câteva studii medicale care au fost efectuate în ultimii zece ani. Aceste studii evaluează eficacitatea asupra sănătății a CBD-ului în tratarea pacienților care suferă de diferite tipuri de tulburări de somn. 

Un lucru interesant despre CBD și somn este că CBD-ul este ușor stimulator în doze mici până la medii - stimulează aceiași receptori ca și cofeina. Cu toate acestea, unii dintre pacienții cu insomnie au raportat că utilizarea uleiului CBD (sub formă de tinctură sau extract) cu câteva ore înainte de culcare duce la o calitate excelentă a somnului. Deci, de ce sunt rezultatele anecdotice în contradicție cu studiile medicale raportate?

Rezultatele studiului
Un studiu din 2016 a evaluat efectele CBD-ului asupra unei fetițe de 10 ani cu anxietate pediatrică și tulburare de stres post-traumatic. „Medicamentele farmaceutice au oferit o ușurare parțială. Cu toate acestea, rezultatele nu au arătat efecte pe termen lung și au existat efecte secundare severe. Cu toate acestea, partea studiului, care include uleiul CBD, a condus la o scădere constantă a anxietății și la o îmbunătățire constantă a calității și cantității somnului pacientului.”
Uleiul CBD, un tratament din ce în ce mai popular pentru anxietate și probleme de somn, a fost documentat ca o alternativă eficientă la medicamentele tradiționale. Acest studiu de caz la o tânără cu tulburare de stres post-traumatic a furnizat date clinice care susțin utilizarea uleiului CBD ca tratament sigur care reduce anxietatea și îmbunătățește somnul.
În 2017, o revizuire a studiilor existente privind canabinoizi și somn a concluzionat că „CBD-ul poate fi o cale promițătoare pentru pacienții care suferă de tulburarea de somn REM și somnolența excesivă în timpul zilei...

Regimul CBD recomandat pentru tratamentul tulburărilor de somn
La determinarea regimului CBD pentru orice tip de boală și dificultate (cum ar fi tulburarea de somn), este esențial să utilizați CBD-ul în mod regulat pentru a obține o eficacitate maximă. De asemenea, este recomandabil să înțelegeți dacă o afecțiune precum anxietatea, PTSD sau durerea este cauza principală a tulburărilor de somn.
Regimul recomandat va varia, de asemenea, ușor în funcție de tipul de tulburare de somn de care suferiți. adică cei care suferă de insomnie trebuie să ia CBD la un moment diferit al zilei decât cei care suferă de oboseală zilnică excesivă.

Este recomandat să luați zilnic ulei de CBD cu spectru complet în tincturi sau capsule de gel pentru a gestiona tulburările de somn. Ingredientele din ambele produse sunt aceleași; singura diferență dintre ele este forma și metoda lor de utilizare – pastile vs tincturi sublinguale.
Momentul în care ar trebui să luați CBD variază în funcție de tulburarea de somn specifică. Aceasta înseamnă că pacienții cu insomnie ar trebui să o ia cu câteva ore înainte de culcare. În schimb, cei care suferă de oboseală zilnică excesivă ar trebui să-l ia dimineața după trezire.
Sugerăm ca pacienții care suferă de anxietate să înceapă cu 5 până la 10 mg de CBD pe zi. Să presupunem că pacientul nu simte nicio ușurare. În acest caz, se recomandă creșterea dozei cu 5 până la 10 mg până la obținerea efectelor dorite. Să presupunem că capsulele sunt pre-umplute cu 25 mg de CBD. În acest caz, nu se va întâmpla nimic rău dacă începeți cu această cantitate, deoarece nu puteți fi supradozat de CBD și nici nu există efecte secundare severe.

Aceste produse oferă câteva ore de ușurare. În multe cazuri, oamenii raportează că primesc o ușurare care durează chiar și toată ziua sau noaptea! Un lucru de reținut, ca și pentru produsele comestibile care conțin CBD, timpul de apariție este întârziat – poate fi nevoie de tincturi sau capsule cu până la 90 de minute înainte ca efectul să devină activ.
Pentru a obține rezultate imediate în combaterea tulburărilor de somn, vă recomandăm să vapați un extract de CBD. Avantajul vaporizării cu CBD (concentrate de CBD) este că utilizatorul simte efectul instantaneu. CBD-ul izolat este 99% CBD pur și oferă un val puternic de ușurare care poate fi simțit în întregul corp.

Referințe:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27768570
https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11920-017-0775-9
 

Suport clienti Luni - Vineri: 11:00 - 17:00

0747943540 salut@zonaverde.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!